فهرست مطالب
2-1-3 نقش فناوری های نوین در هوشمند سازی مدارس…
2-1-4 مدل مفهومی مدارس هوشمند.
فهرست مطالب
2-2-3 اندازه گیری پیشرفت تحصیلی..
2-3-2 دیدگاه های مطرح شده در مورد انگیزش…
2-3-6 رابطه میان نیاز به پیشرفت و عملکرد آن.
2-3-7 خود اثر بخشی و انگیزش پیشرفت..
فهرست مطالب
1-2-دیدگاههای مربوط به ابعاد تعهد سازمانی
1-3-دیدگاه پورتر، کامپتون و اسمیت.
1-3-3-دیدگاه استاو و سالانسیک (1977).
1-4-1-الگوی سه جزئی آلن و مایر.
1-5-فرآیند ایجاد تعهد سازمانی:
1-6-نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی:
1-7-عوامل مؤثر بر تعهدسازمانی:
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فهرست مطالب
1-2-ضرورت و اهداف کیفیت زندگی کاری..
1-4-راههای بهبود کیفیت زندگی کاری..
1-5-عوامل موثر در کاهش کیفیت زندگی کاری..
1-6-1-مدل اول: چهار دسته نظریه مدلهای عمومی..
1-6-2-نظریه ناسازگاری فشار نقشهای کار-خانواده گرینهاوس و بیوتل..
1-6-3-مدل پیشایندها و پیامدهای تعارض کار-خانواده دوکسبری و هیگینز.
1-6-4-مدلهای مبتنی بر حمایت اجتماعی..
1-6-5-مدل حمایت اجتماعی و تعارض کار-خانواده کارلسون و پرو.
1-6-6-مدل حمایت اجتماعی آدامز و کینگ…
1-6-7-مدل حمایت محل کار، سازگاری شخصی و تعامل کار-غیرکار کرچمایر و کوهن..
1-6-8-مدل های مبتنی بر تقاضاها و انتظارات نقش کاری و خانوادگی..30
1-6-9-مدل فشار انتظارات نقشهای کاری و خانوادگی..
1-6-10-مدل فشار نقش شغلی کاراسک.
1-6-11-مدل تقاضاهای زمانی فعالیتهای شغلی-غیرشغلی، تعارض بین نقشی و تجربههای عاطفی در کار.
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فهرست مطالب 4-3-2 پیامدهای مرتبط با جهتگیری هدف.. 1-4-3-2 پیامد انگیزشی جهتگیری هدف.. 2-4-3-2 پیامدهای شناختی جهتگیری هدف..
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: k 403
منابع:فارسی وانگلیسی دارد
فهرست مطالب:
– تعاریف ومفاهیم خودنظم بخشی رفتار
– انواع خود نظم بخشی
– نظم دهی بیرونی
– نظم دهی درون فکنی شده
– ویژگی های یادگیرنده خودنظم بخش
– منابع خودنظم بخشی
– تعیین کننده های شخصی
– تعیین کننده های رفتاری
– تعیین کننده ای محیطی
– اصول آموزش برای خود نظم بخشی
– ضرورت آموزش خود نظم بخشی در مدارس
– الگوهای یادگیری خودنظم بخشی
– الگوی کرنو
– الگوی بو کارتس
– الگوی کارور و شییر
– الگوی باتلر و وین
– الگوی پنتریچ
– دیدگاه و نظریه های یادگیری خود نظم بخشی(خودگردان)
– پردازش اطلاعات دربارة یادگیری خودگردان
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
تعداد صفحات: 56 قسمتی از متن: صاحب نظران حوزه شخصیت و روانشناسی از کلمه شخصیت، تعریفهای
گوناگونی ارائه دادهاند. از نظر ریشهای، گفته شده است که کلمه شخصیت
معادل کلمه” Personality” است. درحقیقت از ریشه لاتین پرسونا[1]
گرفته شده که به معنای نقاب یا ماسکی بود که در یونان و روم باستان،
بازیگران تئاتر بر چهره میگذاشتند. این تعبیر تلویحاً اشاره بر این مطلب
دارد که شخصیت هر فرد، ماسکی است که او بر چهره خود میزند تا وجه تمیز او
از دیگران باشد. شخصیت از بنیادیترین مفهوم روانشناسی است. روانشناسی
شخصیت حوزهای است که به بررسی ویژگیهای فردی اعم از هیجانی و رفتاری
میپردازد که معمولاً ثابت و قابل پیشبینیاند و در زندگی روز مره قابل
پیگری هستند (کاپلان و سادوک، 2003). آلپورت[2]
شخصیت را سازمان پویای درون شخص میداند که از نظامهای روانی جسمانی
تشکیل یافته است، این نظامها، الگوهای شاخص رفتار، افکار و احساسات شخص را
ایجاد میکند (پورشریفی،2004؛ نقل از عبدی و همکاران،1387).
حجم فایل: k 422
منابع:فارسی وانگلیسی دارد(APA)
فهرست مطالب:
– تعاریف و مفاهیم ویژگی های شخصیتی
– ماهیت شخصیت
– کارکردهای روان شناختی
– دیدگاه های موجود درباره شخصیت
– ساختار و اندازه گیری شخصیت
– نظریه ها و رویکردهای شخصیتی
– رویکرد یادگیری
– رویکرد زیستی
– رویکرد صفات
– رویکرد یونگ
– رویکرد انسان گرایی
– نظریه آیزنگ
– نظریه کتل
– الگوی پنج عاملی شخصیت
– عوامل پنج گانه شخصیت
– پژوهش های انجام شده در ایران
– پژوهش های انجام شده خارج از ایران
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
تعداد صفحات: 37 منابع: فارسی وانگلیسی دارد حجم فایل: k381 فهرست مطالب: آغاز توجه به بهزیستی تعریف بهزیستی ابعاد مختلف بهزیستی از نظر ریف تعریف رضایت از زندگی عوامل مرتبط با رضایت از زندگی عوامل همبسته با رضایت از زندگی از دیدگاه وجودی عوامل فرهنگی تأثیرگذار بر رضایت از زندگی رضایت از زندگی و نوجوانی پژوهشهای خارجی رویکرد لذتگرا و فضیلت گرا نظریهی بافتی یا موقعیتی نظریه سازگاری نظریهی هدف نظریه خودمختاری بهزیستی روانی رویکرد روانشناسی اجتماعی ناآشکار پیشینه پژوهشی درباره رضایت از زندگی پژوهش های داخلی رویکرد های نظری رضایت از زندگی قسمتی از متن: آغاز توجه به بهزیستی در چند دههی اخیر و با پیدایش رویکرد روانشناسی مثبت، تغییرات بسیاری
در تحقیقات روانشناختی صورت گرفت؛ علاقه به تحقیق در این حیطه افزایش
یافت (شوگرن، لوپز، ویماید، لیتل و پرسگروو، 2006) و گرایش پژوهشها برای
تبیین پدیدههای روانشناختی، به سمت تواناییها و ویژگیهای مثبت انسان
سوق پیدا کرد (حجازی و همکاران ، 1392). این شاخهی جدید از روانشناسی
اساساً به مطالعهی علمی توانمندیها، شادمانی و بهزیستی ذهنی انسان
(اشنایدر و لوپز، 2007؛ به نقل از شیخی و همکاران ، 1389) و موضوع نسبتاً
جدیدتر رضایت از زندگی و رویکردهای لذتگرا و سعادت گرا (کار، 2004؛
ترجمهی شریفی و نجفیزند، 1387)، میپردازد.فرمت: word
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فایل ورد دارای 38 صفحه حجم فایل 205 کیلو بایت دارای منبع فارسی وانگلیسی فهرست عناوین : جهتگیری مذهبی تعریف دین مذهب پیشینه پژوهش ابعاد دینداری و مذهبی بودن سنجش دینداری و مذهبی بودن کارکردهای دین و مذهب پیشینه پژوهشی خلاصه ای از متن: جهتگیری مذهبی تاریخ بشریت نشان داده است که انسان دینورز قدمتی دیرینه دارد.
آنچنان که از مطالعات باستان شناسی و انسان شناسی از اعصار دور بر
میآید، مذهب به عنوان جزء لاینفک زندگی بشری در تمامی اعصار بوده است. ویل
دورانت[1]
معتقد است دین به اندازهای غنی و فراگیر و پیچیده است که جنبههای مختلف و
متفاوت آن برای دیدگاهها و نگرشهای مختلف به گونهای متفاوت جلوه
میکند. اما آنچه مهم میباشد این است که هیچ دورهای از تاریخ بشر خالی
از اعتقادات دینی نبوده است (خداپناهی و خاکساربلداجی، 1384). تحقیقات مختلف نشان داده که برداشت اصلی اکثر افراد از دین،
داشتن رابطهای نزدیک با خداوند است، نه صرفاً مجموعهای از باورها و
اعمال. علاوه بر آن تأکید بر مجاورت هر فرد با خدا، همچنین ارجاعات مکرر به
عشق بین بنده و خدا، در قالب ادیان توحیدی وجود دارد. دین و بهخصوص
«رابطه درک شده افراد با خدا» به عنوان یک پناهگاه مطمئن عمل میکند.
افراد در زمان بروز بحران، خدا را به عنوان پناهگاهی مطمئن میدانند (روات[2] و کرک پتریک[3]، 2002). معنویت، دینداری و سلامت
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمت فایل به صورت ورد است
تعداد صفحات:36
سایز: 210k
فهرست مطالب:
تعارضات زناشویی
نظریههای مرتبط با تعارضات زناشویی
نظریه روان پویشی و ارتباط شئ
نظریههای رفتاری
نظریههای شناختی
نظریههای سیستمی
نظریههای بین نسلی
نظریه دلبستگی
ﻧﻈﺮﻳﻪ ﻣﺒﺎدﻟﻪ
ﻧﻈﺮﻳﻪ ﻛﺎﻟﻴﻨﺰ
عوامل ایجاد تعارضات زناشویی
پیامدهای تعارضات
پیشینه پژوهشی
– پیشینه داخلی
– پژوهش های خارجی
قسمتی از متن: خانواده به عنوان یک نظام تعریف میشود و طبق این تعریف
رفتار اعضای یک خانواده تابعی از رفتار سایر اعضای خانواده است و خانواده
نیز مانند هر سیستمی متمایل به تعادل است. لذا رفتار اعضای آن در مجموع
بهگونهای است که تعادل سیستم حفظ شود (باغبان و مرادی، 1382).
ازدواج با تشکیل خانواده به قدمت تاریخ و حتی ما قبل تاریخ است و مشکلات
زناشویی از همان ابتدا وجود داشته است. اما دلایل پیچیده ماندن مشکلات
زناشویی آن است که ما هنوز بعد از گذشت قرنها خانواده را نمیشناسیم.
ازدواج به دلایل زیادی دچار تعارض میشود. از جمله مشکلات شناخته شده در
این زمینه میتوان مسائل اقتصادی، روابط جنسی، روابط خویشاوندی، دوستان،
فرزندان، نحوه صرف اوقات فراغت، خیانت، به پایان رسیدن عشق متقابل، مشکلات
عاطفی، سوءاستفاده جسمانی، ازدواج در سنین پایین، درگیریهای شغلی و غیره
را نام برد (ثنایی، 1378).
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمت :ورد
حجم: 177k
تعداد صفحه: 43
فهرست عناوین:
تاریخچه شیوههای فرزند پروری
اهمیت شیوههای فرزند پروری
کارکرد والدینی از دیدگاه نظریه های روان شناختی
تعامل والدین- فرزند
شخصیت و روابط والدین با فرزندان
نقش مادر در تربیت فرزندان
انواع شیوه های فرزندپروری
شیوه فرزند پروری مقتدرانه
شیوه فرزند پروری مستبدانه
شیوه فرزند پروری سهل گیرانه
عوامل موثر بر شیوههای فرزندپروری
عوامل مربوط به کودک
عوامل مربوط به والدین و خانواده
عوامل فرهنگی و محیطی
نظریههای مربوط به شیوههای فرزندپروری
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه شفر
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه مککوبی و مارتین
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه گوردن
ارتباط شیوههای فرزندپروری با اختلالات رفتاری- هیجانی کودک
یافتههای پژوهشی داخلی و خارجی در قلمرو موضوع مورد بررسی
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمت :ورد
حجم: 177k
تعداد صفحه: 43
فهرست عناوین:
تاریخچه شیوههای فرزند پروری
اهمیت شیوههای فرزند پروری
کارکرد والدینی از دیدگاه نظریه های روان شناختی
تعامل والدین- فرزند
شخصیت و روابط والدین با فرزندان
نقش مادر در تربیت فرزندان
انواع شیوه های فرزندپروری
شیوه فرزند پروری مقتدرانه
شیوه فرزند پروری مستبدانه
شیوه فرزند پروری سهل گیرانه
عوامل موثر بر شیوههای فرزندپروری
عوامل مربوط به کودک
عوامل مربوط به والدین و خانواده
عوامل فرهنگی و محیطی
نظریههای مربوط به شیوههای فرزندپروری
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه شفر
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه مککوبی و مارتین
شیوههای فرزندپروری از دیدگاه گوردن
ارتباط شیوههای فرزندپروری با اختلالات رفتاری- هیجانی کودک
یافتههای پژوهشی داخلی و خارجی در قلمرو موضوع مورد بررسی
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
دارای فرمت ورد
همراه منابع فارسی وانگلیسی
تعداد صفحات و حجم فایل :38ص و 249کیلو بایت
گزیده هایی از متن:
تعریف اختلالات رفتاری کودکان با توجه به مفهوم بهنجاری
تشخیص رفتار بهنجار از نابهنجار اغلب مشکل است. هرچند برای تعریف
رفتار بهنجار چندین مدل ارائه شده است اما هیچ یک از تعاریف ارائه شده
آنقدر جامع نیست که همه موارد نابهنجار یا اختلالات روانی یا رفتاری را در
بر گیرد. بنابراین در این مورد اتفاق نظر کلی وجود ندارد (اتکینسون و
همکاران، 2006).
هنجارهای اجتماعی- فرهنگی
شاید جامعترین ملاک برای قضاوت در مورد اختلالات رفتاری کودکان
نقش هنجارهای اجتماعی- فرهنگی باشد که سالها قبل توسط انسان شناسی به نام
بندیکت (1934) به صورتی موثر شرح داده شده است. وی پس از مطالعه وسیعی که
در مورد فرهنگهای مختلف به عمل آورد ابراز داشت که هر جامعه رفتارهای
معینی را انتخاب میکند که مناسب آن است و افراد خود را به گونهای پرورش
میدهند که طبق آن عمل کنند. افرادی که بر اثر موضعگیریهای قبلی، سرشت،
خلق و خو و یا تجربههای اکتسابی این رفتارها را از خود بروز ندهند، اجتماع
آنها را افرادی کجرو و منحرف میشناسد. انحراف این افراد همیشه نسبت به
معیارهای اجتماع سنجیده میشود. هنجارهای فرهنگی، در مورد کودکان و
بزرگسالان هر دو مصداق دارد (نوابینژاد،1387)
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
http://daneshjoian.ir/?download=%d9%85%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85 نوع فرمت :ورد حجم فایل:k322 سلامت روانشناختی خودآگاهی رشد،روانی جنسی مکتب روان کاوی خلاصه قسمتی از متن به عقیده فروید ویژگی خاصی که
برای سلامت روانشناختی ضروری است خودآگاهی است.یعنی هر آنچه که ممکن است
در نا خودآگاهی موجب مشکل شود بایستی خود آگاه شود به عقیده فروید انسان
عادی کسی است که مراحل رشد،روانی جنسی را با موفقیت گذرانده باشد ودر هیچ
یک از مراحل،بیش ازحد تثبیت نشده باشد (خدا رحیمی،1374،هال ولیندزی،1970 ). منابع دارد